Categories Cool News, Tech

George este răspunsul BCR la nevoile milenialilor

Posted on
George este răspunsul BCR la nevoile milenialilor

În ultimul timp George era peste tot. De la @georgepeinsta, #hellogeorge și până la iMapp pe Casa Poporului, campania BCR de promovare a misteriosului George chiar a dat roade.

Probabil, bugetul de promovare a fost pe undeva pe la juma’ de milion, dar totul ar fi fost degeaba fără produsul în sine care este de-a dreptul inovator.

Da, George este un produs de banking bun și atractiv. Este primul serviciu de banking inteligent din România, dar cred că marele avantaj al serviciul este de fapt comoditatea cu care îl poți folosi. Poți deschide un cont în mai puțin de 1 minut. Adică scapi de acte, birocrație, vizite la bancă și stat la cozi. Îți trebuie doar conexiune la internet. Faci poză la buletin, după aceea un selfie, ești verificat pe baza unui algoritm și poți intra într-o sesiune de video calling cu un reprezentant BCR. Welcome to 2018, BCR! Good job!

Și da, BCR i-a ascultat în sfârșit pe mileniali. În urma unui studiu efectuat în acest an la nivel național de către Mercury Research pentru BCR, românii cu venituri peste medie și încadrați în intervalul de vârstă 18-35 de ani, adică milenialii, consideră că cea mai importantă caracteristică a unei platforme de digital banking o reprezintă securitatea datelor (86% dintre respondenți). Acesta este urmată în topul preferințelor clienților de către rapiditatea efectuării tranzacțiilor (69%), fiabilitate (55%), posibilitatea controlului bugetului (44%), interfața prietenoasă (44%) și complexitatea tranzacțiilor care pot fi realizate din platformă (39%). Cu cât o aplicație de digital banking are mai multe opțiuni și caracteristici, cu atât este mai puțin probabil ca un client bancar să își schimbe furnizorul de servicii financiare, arată același studiu: 90% dintre respondenți susțin că loialitatea unui client este direct proporțională cu nivelul de complexitate al platformelor digitale oferite.

Desigur, se va spune că Revolut este în continuare cea mai populară încercare de banking total digital și așa este, dar cred că George vine cu niște funcții interesante precum:

  •  Odată accesat, orice utilizator își poate personaliza și securiza userul cu un username.
  • Abordare nouă & foarte personală a bankingului digital pornind chiar de la nume.
  • Te întâmpină prietenos și învață tot timpul despre tine.
  • Culori și imagini de profil pentru personalizarea contului personal sau clasificarea conturilor.
  • Are meniuri simple, intuitive, fără bătăi de cap, cu funcție drag & drop.
  • Plățile se fac simplu, ordonat și intuitiv, la fel ca pe mail. Poți da chiar reply sau redo.
  • Poate scana contul IBAN dintr-un document sau poză, astfel că nu mai trebuie să memorezi conturi lungi sau să le scrii de mână.
  • Te ajută să-ți analizezi cheltuielile împărțind toate plățile tale pe categorii precum: mâncare, transport, haine, etc.
  • Are funcție de căutare simplă, precum motoarele de pe Internet, pentru tranzacții, nume și date. Practic, poți căuta orice și, în plus, vorbește pe limba ta (ex. Poți căuta “luna trecută”)
  • Poți căuta într-o arhivă de până la 7 ani a tranzacțiilor personale.
  • George vine cu chat, prin care poți intra în contact direct cu experții BCR, fără timpi de așteptare. Dispui, practic, de un canal de informații securizat pentru date financiare sensibile, fără e-mailuri
  • Funcție de printscreen a imaginii: dacă există o problemă, se poate salva imaginea, se pot adăuga comentarii și se trimite unui expert BCR
  • Are magazin de tip e-store, pentru opțiuni și aplicații suplimentare
  • Magazinul George este deschis dezvoltatorilor de aplicații (fintech-uri, start-up-uri).

Se pare că BCR a făcut un pas mare în față, un pas spre normalitatea total digitalizată a anului de grație în care trăim și că a început să asculte nevoile milenialilor, lucru pe care noi îl admirăm.

Pe George îl găsești pe MyGeorge.ro.

Sursă foto: BCR

Privacy Policy Settings